ادامه دوره تخصصی سطح ۲ تدبر، با تدریس تدبر سوره مدثر

دوره تخصصی تدبر در قرآن سطح ۲ با تدریس استاد علی صبوحی، در فرهنگسرای خاتم (ص)، روز پنجشنبه ۱۹ فروردین، برگزار شد.
این دوره ویژه معلمان قرآن دینی عربی و طلاب و دانشجویان رشته های مرتبط با علوم قرآنی، برگزار گردیده است. تنها قبول شدگان در دورههای تدبر در قرآن(تخصصی سطح یک) و دارندگان گواهی پایان دوره سطح یک تخصصی تدبر، میتوانند در این دوره شرکت کنند.
جلسه بعدی در روز پنجشنبه ۲۵ فروردین از ساعت ۸ الی ۱۳ برگزار میگردد.
این دوره شامل تدریس تدبر سورههای مزّمل تا مطفّفین میباشد که در این جلسه، سوره دوم از این مجموعه یعنی سوره مدثر، تدریس گردید. در جلسه بعد، تکمله بحث سوره مدثر و تدبر در سوره قیامت، تدریس خواهد شد.
این دوره در روزهای پنجشنبه هر هفته، برگزار خواهد شد و روزهایی که به خاطر مناسبتهای تقویمی و یا مسائل دیگر، کلاس تشکیل نشود، به مخاطبان از طریق پیامک و یا کانال تدبر دانش آموزی اطلاع رسانی خواهد شد. طبق همین برنامه، پنجشنبه ۱۳ رجب به خاطر مناسبت اعتکاف، تعطیل میباشد.
ضمنا دی وی دی تصویری هر جلسه، در جلسه بعدی آن آماده و عرضه خواهد شد.
این دوره با همکاری مجموعه فرهنگسرای خاتم (ص) و اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۸، برگزار میگردد. ضمنا کتابهای جلد ۶ (انشقاق تا ناس) و جلد ۵ (تدبر مزمل تا مطففین) همراه با مجموعه صوتی تصویری آموزش تخصصی سطح یک (انشقاق تا ناس) در فرهنگسرای خاتم به متقاضیان محترم، عرضه میشود . علاقمندان به تهیه کتاب و لوح فشرده این دورهها در تهران و کرج، میتوانند به فرهنگسرای خاتم مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای تماس بگیرند. ضمنا اطلاعات تماس موسسه قم جهت تهیه محصولات در زیر تقدیم می گردد.

موسسه تدبر در کلام وحی : ۳۷۷۳۳۴۰۳ و ۳۷۷۳۰۹۱۵ با کد ۰۲۵ تماس بگیرید.

اخبار مؤسسه
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up