کانال اطلاع رسانی «تدبر دانش آموزی» راه اندازی شد.

حجه الاسلام اسفندیار اعلام کرد:
کانال اطلاع رسانی «تدبر دانش آموزی» راه اندازی شد

https://telegram.me/tadabbor_daneshamoozi

کانال اطلاع رسانی «تدبر دانش آموزی» توسط حجه الاسلام اسفندیار مسئول طرح تدبر در منطقه ۱۸ تهران، راه اندازی شد.
این کانال با هدف اطلاع رسانی به هنگام اخبار و رویدادهای تدبری این منطقه ایجاد شد.
لازم به ذکر است که فعالیت های تدبری و دوره های آموزشی تدبر به همراه چندین همایش خانوادگی در محدوده جنوب غرب تهران از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا کنون به اجرا در آمده است.
از جمله این فعالیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- دوره آموزش تخصصی سطح یک ویژه حوزویان و رشته های مرتبط با تدریس استاد شکوهی در فرهنگسرای خاتم (ص)
۲- دوره آموزش تخصصی سطح یک ویژه حوزویان و فرهنگیان مرتبط در بخش معاونت پرورشی آموزش و پرورش، با تدریس استاد علی صبوحی در کانون ابوذر تهران
۳- دوره آموزش عمومی سطح یک برای عموم مخاطبان علاقمند، با تدریس استاد اسفندیار در فرهنگسرای خاتم (ص)
۴- چهار همایش خانوادگی، با موضوعات تدبر در سوره های مبارک جمعه، فجر، منافقون و صف با ارائه استاد عباس صبوحی در سالن همایش بهاران (میدان بهاران منطقه ۱۷)
۵- چندین جلسه توجیهی تدبر در اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در راستای توجیه طرح برای فرهنگیان محترم
و فعالیت های دیگر …
در حال حاضر برخی از مربیانی که موفق به دریافت گواهی مربیگری شده اند در حال برگزاری کلاس و تدریس تدبر برای عموم مردم می باشند.
همچنین معلمان و فرهنگیان عزیزی که در کلاس های تدبر شرکت کرده اند از محتوای تدبری سوره ها، برای غنی سازی کلاس درس خود بهره می برند و دانش آموزان را به سمت سوره های قرآن ترغیب می کنند.

با توجه به استقبال شرکت کنندگان علاقمند به قرآن کریم و مشتاق به فهمیدن کلام نورانی خدای بزرگ، موسسه تدبر در کلام وحی قم، نسبت به ادامه طرح تدبر در آن منطقه علاقمند می باشد.
از همین رو دوره جدید تدبر در قرآن کریم (سطح دو) مشتمل بر تدبرسوره های مبارک مزمّل تا مطففین، به زودی در آن منطقه و با محوریت فرهنگیان محترم اداره آموزش و پرورش منطقه هجده، برگزار خواهد شد.
امید است با استعانت از خدای متعال و جلب نصرت الهی و تاییدات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، بتوانیم این منطقه را پایگاه نشر و آموزش تدبر در قرآن کریم قرار دهیم، ان شاء الله.
امید است بتوانیم بعد از مدت کوتاهی ، کانال تدبر دانش آموزی را به یک کانال قوی و غنی از محتوای دانش آموزی و تدبری تبدیل کنیم. جایی که علاوه بر اطلاع رسانی و درج اخبار، بتواند مرکزی برای تبادل ایده ها، اندیشه ها و محصولات مفید و مطالب مهم در عرصه آموزش قرآن برای مخاطب نوجوان، باشد. ان شاء الله.

اخبار مؤسسه
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up