آزمون‌های تئوری دوره تربیت مربی

بسمه تعالی

قابل توجه مربیان تدبر

با توجه به صدور، تمدید و یکسان سازی مدارک دوره تربیت مربی تدبر که با همکاری دارالقرآن سازمان تبلیغات و موسسه تدبر در کلام وحی انجام می شود، لازم است کلیه مربیان تدبر در این فرآیند شرکت کنند. برخی از مربیان در تابستان سال جاری ثبت نام انجام داده و روند صدور و تمدید مدارک آنها انجام شده یا در حال انجام است.

مربیانی که تاکنون در این دوره ثبت نام نکرده اند، لازم است جهت تمدید مدرک دوره تربیت مربی خود در آزمون های سه درس زیر شرکت نموده تا مدارک آنها به روز شود.

آزمون درس آشنایی با روش تدبر ۲۶  بهمن ماه
آزمون درس آشنایی با دانش تدبر ۱۰ اسفند ماه
آزمون درس نکات کلیدی مهارت تدریس سوره ها ۱۷ اسفند ماه

آزمون درس های مزبور فقط از مربیانی گرفته می‌شود که دارای مدرک تربیت مربی از موسسه تدبر در کلام وحی و یا سایر موسسات وابسته به آن هستند که به تایید موسسه تدبر رسیده است و یا آن دسته از مربیانی که بین سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ از وزارت ارشاد اسلامی مدرک تربیت مربی و یا تربیت مدرس دریافت کرده اند و آن مدرک به تایید موسسه تدبر رسیده باشد و در آزمون های این سه درس که در سال جاری گرفته شد، شرکت نداشته اند.

تذکر مهم: از این به بعد فقط مدارک تربیت مربی تدبر صادر شده توسط دارالقرآن سازمان تبلیغات مورد تایید می باشد و کلیه مدارک تربیت مربی از هیچ موسسه ای قابل تایید نیست.

هزینه شرکت در هر آزمون ۵۰ هزار تومان می باشد.

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، لازم است که عکس گواهینامه تربیت مربی تدبر خود را نیز در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید.

مجددا متذکر می شویم: آن دسته از متقاضیان دوره تربیت مربی که ۲ بار در آزمون های این سه درس که در سال جاری با همکاری دارالقرآن برگزار شده بود، شرکت کرده اند، مجاز به شرکت در آزمون های اسفند ماه نیستند و درصورت ثبت نام، وجه ثبت نام به آنها مسترد نمی شود.

درصورت بروز مشکل در روند ثبت نام با تلفن های موسسه تماس حاصل بفرمایید:

۰۲۵-۳۷۷۳۰۹۱۵

۰۲۵-۳۷۷۳۳۴۰۳

۰۹۱۲۳۱۳۰۳۲۱

ضرغامی

متاسفانه این فرم دیگر در دسترس نیست .

keyboard_arrow_up