علی صبوحی بوشهر

برگزاری دوره تبلیغی – ترویجی تدبر در کلام وحی در بوشهر همزمان با ایام محرم

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”] [av_textblock size=” font_color=” color=”]

برگزاری دوره تبلیغی – ترویجی تدبر در کلام وحی در بوشهر همزمان با ایام محرم

[/av_textblock] [av_textblock size=” font_color=” color=”]

همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام استاد گرانقدر علی صبوحی به همراه چندی دیگر از مبلغان تدبر در کلام وحی در بوشهر مستقر شدند تا به ترویج مباحث قرآنی بپردازند. طی این دهه برنامه های متعددی برگزار شد که شماری از آن از این قرار است:
۱. برگزاری دوره تدبر در کلام وحی برای حوزه علمیه خواهران طی شش جلسه که با استقبال بسیار خوبی از طرف حوزه خواهران مواجه شد.

۲. سخنرانی استاد صبوحی در همایش امر به معروف و نهی از منکر که ایشان در این جلسه به تبیین وجوه قرآنی امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

۳. برگزاری جلسات مختلف سخنرانی در مناطق و زمان های مختلف برای مردم شریف بوشهر توسط استاد صبوحی که بعضی از جلسات با حضور مسئولین فرهنگی و مدیران ارشاد بوشهر انجام شد.
در نهایت بعد از جلسات متعدد در روز ۱۱ محرم الحرام استاد صبوحی و به قم برگشته و این دوره تبلیغی را به پایان رساندند.

[/av_textblock] [av_masonry_gallery ids=’1486,1487,1488,1489,1490′ items=’5′ columns=’3′ paginate=’none’ size=’fixed masonry’ gap=’large’ overlay_fx=’active’ container_links=’active’ id=” caption_elements=’none’ caption_styling=” caption_display=’always’ color=” custom_bg=”] [/av_one_full]
اخبار مؤسسه
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up