شنبه اول اسفند، آخرین فرصت شرکت در آزمون تدبر در قرآن طرح مطالعاتی تدبر سطح یک (ویژه تهران)

در راستای برگزاری طرح مطالعاتی تدبر تخصصی سطح یک در آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران، ویژه معلمان محترم قرآن، دینی، عربی و معاونین و مربیان محترم پرورشی، آزمون تدبر در دو مرحله برگزار گردید که در مرحله اول از محدوده تدبر سوره های انشقاق تا لیل آزمون برگزار شد.
این آزمون در تاریخ شش بهمن در کانون یاس نبی (سلام الله علیها) در منطقه ۱۸ برگزار گردید. قبول شدگان این آزمون می توانند در مرحله دوم، محدوده تدبر سوره های ضحی تا ناس را امتحان دهند.
افرادی که در آزمون مرحله اول غایب بودند و یا امتیاز قبولی را کسب نکردند میتوانند در همان روز اول اسفند، برگه های امتحانی مربوط به کل کتاب سطح یک (سوره های انشقاق تا ناس) را امتحان دهند و یک بار دیگر، تسلط علمی خود بر مباحث تدبر را بیازمایند.
قبول شدگان این مرحله، علاوه بر دریافت گواهی سطح یک تخصصی تدبر ، می توانند در دوره تخصصی سطح دو تدبر که در فرهنگسرای خاتم (ص) تهران واقع در شهرک ولیعصر منطقه ۱۸ برگزار میگردد، شرکت کنند.
دوره حضوری سطح دو، قرار است در روز پنجشنبه ۶ اسفند از ساعت ۷:۳۰ صبح الی اذان ظهر با تدریس استاد علی صبوحی برگزار گردد. این دوره شامل تدبر سوره های مبارک مزّمل تا مطففین می شود. روزهای بعدی و برنامه کامل دوره در همان روز ششم اسفند با شرکت کنندگان مذاکره خواهد شد.
کسانی که هنوز موفق به تهیه کتاب و لوح فشرده سطح یک نشدند، میتوانند با مراجعه به آموزش و پرورش منطقه ۱۸ طبقه سوم کارشناسی فرهنگی، نزد آقای سید ابطحی مراجعه کرده و محصول را تهیه نمایند و یا به فرهنگسرای خاتم (ص) در شهرک ولیعصر منطقه ۱۸ در انتهای خیابان میرزایی جنوبی، پارک لواسانی، دفتر آموزش فرهنگسرای خاتم (ص) محصول را تهیه کنید.
ضمنا با ورود به لینک کانال تدبر دانش آموزی به آدرس

https://telegram.me/tadabbor_daneshamoozi

میتوانید از اخبار بیشتری آگاه و برخوردار شوید.

زمان آزمون کتبی طرح غیر حضوری سطح یک تدبر: شنبه اول اسفند- ساعت ۱۵
مکان آزمون: کانون یاس نبی (س) تهران- منطقه ۱۸ – شهرک ولیعصر عج- خیابان حیدری جنوبی- ابتدای خیابان وحدت- کوچه آخوندی- کانون یاس نبی

اخبار مؤسسه
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up