بازتاب کلاس تدبر از زبان یک مربی

بسم الله الرحمن الرحیم

نوشته بودید:

  استاد محترم سلام علیکم

  با کسب اجازه قبلی از جنابعالی پاره ای ازعکس العمل های شاگردان کلاس های تدبر را خدمت شما ارائه میدهم . جملات یاد شده از زبان خود شاگردان میباشد .

  – هنگام شرکت در کلاس تدبر به سبب کسب این موفقیت از جانب خدای متعال سوره مبارکه نصر می خوانم تا وظا یفم یاد آوری شود. ( فسبح ) خدایا  توهیچ نیازی به این موفقیت من نداشتی چقدر زیبا ، نیاز نداشتی و نصیبم کردی پس الحمد لله و استغفرالله .

 –  نزدیک بود به خاطر مسئله ای با همسرم دچار بگو مگو شوم . برنامه این لحظه را از سوره فلق دریافت کردم سوره فلق را خواندم و درمان پناهندگی به خدا را از شر این درد به من یاد آوری کرد .

-همسرم بسیار مرد خوبی است و یکی از بزرگترین نعمت های الهی است هر گاه به او نگاه میکنم سوره قریش را تلاوت نموده و وظیفه ی لحظه نعمت به من یادآوری میشود و سریعا شکر ولی نعمت وپروردگارم را مینمایم .

– به هنگام دیدن چهره ی پدر و مادر از سوره قریش مدد میگیرم و وظیفه ام که اطاعت و بندگی ولی نعمتم میباشد به من یاآوری میشود .

 – در هنگام جمع کردن پول برای کمک به جهیزیه اگر دستم در کیفم نرود سریعا برنامه این لحظه زندگی ام را از سوره ماعون میگیرم سوره ماعون را تلاوت میکنم و میبینم که این درد ناشی از نماز بی روحی است که میخوانم  .

– در خانواده ای که زخم زبان بعضی پول دار ها باعث آزار عده ای بود تدبر سوره همزه مر هم زخم آن ها قرار گرفت .

– به هنگام دیدن فیلم های سینمایی سوره والعصر به بنده برنامه میدهد .

و ……………………………………….  .

بنده ی حقیر در کلاس هایم فراموش نمی کنم که بعد از تدریس سوره مسد چه طور شاگردان شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را از اعماق وجود سر میدادند وبا اعتقاد قلبی که این سخن خدا در کتابش میباشد جلسه را ترک گفتند .

از این که مصدع شدم عذر میخواهم التماس دعا .

دست‌نوشته‌های استاد صبوحی
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up