کلیپ موشن گرافیک انیمیشن تدبر در سوره ناس تولید شد

موشن گرافیک انیمیشن روایی سوره ناس با تکنیک خطی و در بعضی از موارد انیمه دو بعدی به همراه رنگ‌آمیزی و صداگذاری حرفه ای، به مدت زمان تقریبی ۶ دقیقه از سوی موسسه تدبر در کلام وحی، تهیه و تولید شد.
یکی از دغدغه های مهم مسئولین موسسه تدبر در کلام وحی و اساتید تدبر در قرآن کریم، تبدیل تولیدات علمی به فرآورده­های هنری و چند رسانه ای با هدف تسهیل در انس عموم مردم با قرآن و آموزش به کودک و نوجوان و جوان است.
فعالان این عرصه، پس از مطالعات بسیار و کسب تجربیات متعدد در تولید آثار رسانه ای، بالاخره به الگویی اولیه و قابل قبول برای تصویری کردن محتوای تدبر در قرآن کریم، دست یافتند که کلیپ سوره ناس، اولین تجربه موفق در این راستا است.
در حال حاضر با توجه به ضرورت این امر، موسسه تدبر در کلام وحی تصمیم به تولید انیمیشنی و تصویر سازی سایر سوره ها گرفته است و در این راه مصمم به ادامه مسیر می باشد.

موشن گرفی سوره مبارکه ناس

ولید موشن گرافیک انیمیشن روایی سوره ناس با تکنیک خطی و در بعضی از موارد انیمه دو بعدی به همراه رنگ‌آمیزی و صوت، به مدت زمان تقریبی ۶ دقیقه و با فرمت خروجی full HD صورت پذیرفته است.
این اثر، تحت راهنمایی و نظارت استاد علی صبوحی، و با مشارکت تیمی از فعالان تدبر در قرآن کریم، تولید گردید.
موشن گرافی سوره مبارکه ناس
با توجه به هزینه هنگفت تولید این آثار، این موسسه از هر گونه کمک مالی و اقدامات حمایتی از سوی علاقمندان به ترویج و توسعه فرهنگ تدبر در قرآن کریم، استقبال نموده و در این راستا نسبت به ارائه مشورت و توضیحات مربوطه، چشم پوشی نمیکند. شماره تلفن ۰۹۱۹۲۵۲۳۱۵۲ جهت کسب اطلاعات لازم نسبت به حمایت از این اثر از سوی موسسه معرفی می گردد.
لازم به ذکر است که مخاطب این اثر، افراد ۹ الی ۱۳ ساله می باشد و به زودی قرار است کتاب مصوّر سوره ناس نیز به همراه dvd  حاوی کلیپ، تهیه، تولید و در اختیار عموم قرار گیرد.
موشن گرافی سوره مبارکه ناس
اخبار مؤسسه
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up